کاربران لینکداین

کاربران لینکداین چه کسانی هستند؟

کاربران لینکدین چه کسانی هستند؟

یکی از اهداف شبکه لینکداین این است که به کاربرانش امکان دسترسی به لیستی از جزئیات تماس با افرادی را که با آنها آشنایی داشته و در این شبکه با عنوان ارتباطات یا Connections شناخته می‌شوند خواهد داد و کاربران می‌توانند از هرکسی دعوت کنند تا به این لیست افزوده شوند. با این‌همه اگر فرد دعوت شده به جای پذیرش دعوت گزینه "او را نمی‌شناسم" یا "هرزنامه" را انتخاب کند، از آن علیه کاربر دعوت‌کننده استفاده خواهد شد و درصورتی که کاربر تعداد زیادی از این نوع پاسخ‌ها دریافت کند، با خطر محدود شدن یا بسته شدن حساب‌ کاربری مواجه خواهد شد. اما ۲۵۰ میلیون  نفر در جهان چرا به عضویت  لینکدین درآمده اند؟

کاربران از لینکداین چه استفاده ای می کنند؟

کاربران لینکدین با استفاده از این شبکه به مزایای زیر دست می یابند:

-     در لینکدین می توانند همیشه یک رزومه آنلاین داشته باشند که برای موتورهای جستجوگر قابل جستجو است.
-    می توانند هم دانشگاهی , همکاران فعلی و سابق خود را پیدا کنند و دوباره با آنها ارتباط برقرار کنند که این فرصت جدیدی برای کسب و کار و مبادله اطلاعات با آشنایان است.
-    می توانند به راحتی سوال خود را در یک جامعه ی ۳۰ میلیونی مطرح کرده و به سرعت به جواب های قابل اطمینان و کامل  برسند. همچنین با جواب دادن سوال های دیگران و به نمایش گذاشتن مهارت و دانش خود، فرصت ها مناسبی به دست می آورید. حتی اگر شما به عنوان یک کارآفرین نیاز به اطلاعات و تجربه دیگران داشته باشید می توانید از لینکدین استفاده کنید.
-    کسانی که در لینکداین عضوند، قابل دسترسی هستند. در این شبکه افرادی هستند که به دنبال اشخاص مناسب می گردند و وقتی شما در این شبکه پیدا کردند , به شما پیشنهاد فرصت های بهتری می دهند.

- کاربران در این شبکه امکان دارند درباره شرکت‌هایی که به اشتغال در آنها علاقمندند جستجو انجام دهند. با جستجوی نام شرکتی در بخش جستجوی لینکد‌این، آمارهای مختلفی از آن شرکت ارائه می‌شود که این آمار می‌تواند شامل نسبت استخدام مردان به زنان، درصد رایج‌ترین سمت‌ها و پست‌ها در آن شرکت، موقعیت دفاتر مرکزی شرکت‌ها و لیستی از کارمندان کنونی و سابق شرکت‌ها باشند.
در سال 2011 کاربران این امکان را به دست آوردند که از طریق گزینه "با لینکد‌این درخواست کنید" در صفحات معرفی مشاغل درخواست استخدام بدهند. این سرویس جدید به کارمندانی که شانس استخدام بالایی دارند امکان می‌دهد برای استخدام از طریق پروفایل لینکداین خود اقدام کرده و درخواست کار را ارسال کنند.
 


- کاربران لینکد‌این می‌توانند توانایی‌ها و مهارت‌های یکدیگر را از طریق گزینه Endorse تایید کرده و از آنها پشتیبانی کنند. این قابلیت همچنین به کاربران امکان می‌دهد به شکلی کارامد درباره پروفایل‌های یکدیگر اظهارنظر کنند. این پشتیبانی و تایید براساس الگوریتم‌هایی است که مهارت‌های احتمالی کاربران را نمایش می‌دهد و کاربران نمی‌توانند درخواست تایید مهارتی را بدهند زیرا ممکن است فردی برای مهارتی که ندارد مورد تایید قرار بگیرد.
لیست سرویس‌های ارائه شده در این شبکه اجتماعی از این قرارند:

LinkedIn Pulse: این برنامه جدید‌ترین اخبار و اطلاعات مرتبط با علاقه کاربران را از سرتاسر جهان به آنها انتقال می‌دهد.
LinkedIn Groups: در این بخش کاربران می‌تواند در مکالمات گروهی درباره مشاغل و حرفه‌ها شرکت کرده و با یکدیگر تبادل اطلاعات کنند.
LinkedIn Job Seeker Premium: این برنامه ابزار مورد نیاز برای دستیابی سریعتر به شغل مورد نظر را برای کاربران فراهم خواهد آورد.
LinkedIn Talent Solutions: با استفاده از بهترین ابزارهای استخدامی شرکت‌ها می‌توانند برترین نیروهای کار را به استخدام خود درآورند.
LinkedIn Sales Solutions: با استفاده از این ابزار متخصصان فروش می‌توانند فرصت‌های جدیدی را برای ایجاد بازارهای بهتر و سرعت بخشیدن به مدیریت فروش از طریق شبکه اجتماعی ایجاد کنند.
LinkedIn Job Posts: این ابزار به شرکت‌ها امکان انتخاب بهترین گزینه‌ها بهترین در سطح محلی و جهانی را خواهد داد.
LinkedIn Premium Subscription: امکان دسترسی به و برقراری تماس با حرفه‌ها و مشاغلی که مورد توجه کاربران است را فراهم خواهد آورد.

چرا باید لینکداین داشته باشیم؟

1-   لینکداین تقریباً چهار برابر بیشتر از دیگر شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک و توییتر کاربران را به صفحه اصلی سایتتان می فرستد. توییتر و فیسبوک ممکن است در مقیاس مدت زمانهایی که کاربران اقدام به اشتراک گذاری داستان، پست های وبلاگی و فایلهای تصویری و عکس می کنند، حکمران مطلق باشند اما زمانی که بحث تاثیر شبکه اجتماعی بر ترافیک ورودی بر وبسایتتان باشد لینکداین رتبه اول و بهترین  شبکه های اجتماعی را با اقتدار کامل مال خود می کند.

به گزارش، Econsultancy این بررسی به یک مطالعه تحقیقاتی دو ساله ، و مربوط به ۲ میلیون بازدیدکننده از بیش از ۶۰ سایت بزرگ جهان در ماه است.  بازگشتی های لینکداین به وب سایتها در این بررسی نزدیک به دو سوم بیشتر از دیگر شبکه های اجتماعی بود، چیزی نزدیک به ۴ برابر بیشتر از فیسبوک. لیست این آمار به شرح زیر است:

لینکداین: ۶۴ درصد بازگشتی به صفحه اصلی سایت ها
فیسبوک: ۱۷ درصد بازگشتی به صفحه اصلی سایت ها
توییتر: ۱۴ درصد بازگشتی به صفحه اصلی سایت ها